2008/11/12

GOOGLE EARTH


Dagoeneko ezagutzen duzu tresna zoragarri hau, ikastolan behin baino gehiagotan erabili dugu eta. Hala ere, oraindik ez badaukazu zure etxeko ordenagailuan, hemen utziko dizugu lotura Internetetik jaitsi eta zure ordenagailuan instalatzeko.

Euskal Herriko geografia ikasten hasi berriak gara eta primeran etorriko zaizu gure hiri, herri, eskualde eta bestelako bazter guztiak zerutik begiztatzeko. Agian zeure etxea ere ikusiko da...

Gogoratu Internet konexioa beharrezkoa dela eta programa dohainik dela. Jaitsi, instalatu eta ... bidaiatzera!

14 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo:

5.A-ko neska bat naiz.
Nik nire etxean Google Earth daukat eta probatu dut. Ikastolan ere probatu dut. Oso ondo ikusten da eta gainera 3Dn ikusi ahal da.

Agur.

MAITANE 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok:
5.A-ko neskak gara. Guk etxean ez daukagu Google Earth baina ikastolan probatu dugu eta oso polita eta oso ondo doa. Guk etxean nahiko genuke izatea.

Agur.

Elene eta Batirtze.

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok:
5.A-ko neskak gara. Guk etxean ez daukagu Google Earth baina ikastolan probatu dugu eta oso polita eta oso ondo doa. Guk etxean nahiko genuke izatea.

Agur.

Elene eta Batirtze.

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok:
5.A-ko neskak gara. Guk etxean ez daukagu Google Earth baina ikastolan probatu dugu eta oso polita eta oso ondo doa. Guk etxean nahiko genuke izatea.

Agur.

Elene eta Batirtze.

Anónimo dijo...

kaixo lagunok!
Google Earth, oso ondo dago mundu guztia ikusteko, galaxiak eta izarrak.Oso erreza da instalatzea,guk gure etxean instalatu dugu, eta gure etxea ikusi dugu.Oso ondo funtzionatzen du, eta nahi duzun guztia ikusi ahal duzu,eta ere ikastolak, institutoak eta horrelako gauzak ikus ahal dira.

Leire eta Irune

Anónimo dijo...

Kaixo, gu Haizea eta Idoia 5.A ko ikasleak gara.Google Earth oso dibertigarria da.Lurreko edozein leku ikusi ahal da eta ere gure etxean instalatu ahal dugu.Gomendatzen dizuegu etxean instalatzea.

Gomendatzen dizuegu!

HAIZEA ETA IDOIA

Anónimo dijo...

Kaixo:

Gu 5.akoak gara.Guri asko gustatu zaigu, denetik ikusten da.Gu gomendatzen dizugu, ere hemen blogean
deskargatu ahal duzu Google maps edo Google earth.

Mikel.C eta Ania.R

Agur lagunok.

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok.
Google Earth pasote bat da.
Hoberena 3-D da,eta rekomendatzen
dugu munduko pertsona guztiei.
Ikusi ahal duzu:zure etxea, kaleak,
baserriak eta munduko gauzarik hoberenak.
AIO LAGUNOK!!!!!!!!

JON ANDER eta IÑIGO.

Anónimo dijo...

Kaixo:
Asko gustatu zitzaidan Google Earth erabiltzea lehen egunean,
ez nekien zertarako zen baina probatu nuenean asko
gustatu zitzaigun gure etxea ikustea.


Agur
Unai P eta Andoni

Anónimo dijo...

Kaixo:
Asko gustatu zait, nik jaitzi dut eta asko erabiltzen dut.
Hoberena 3D zen ikaragarria zen.
GOOGLE EARTH, GOPGLE MAPS baino hobeagoa da niretzat, ze mugitu daiteke leku guztitik.
Agur
Mikel Chasco

Anónimo dijo...

Asko gustatu zait.Ditu grafiko batzuk oso onak baina batzuetan ezin da ikusi eta blokeatzen dira.
Egun batean joan nintzen Amerikara eta ez zen ikusten hiria,eta joan nintzenean Gasteizera dena ikusten zen:etxeak,kotxeak,pertsonak...
eta orain sartuko naiz Google Earthen.

Alberto

Anónimo dijo...

Kaixo ni 5.akoa naiz, ikastolan Google Earth ikusi dut eta oso polita iruditu zait.
Etxean ez daukat internet baina agian laister ipiniko didate.

Jokin

Anónimo dijo...

Google earthen dena ikusi ahal da, urrutitik edo gertutik, hiru dimentziotan,hegan egin...
txarrena ordenagailu batzuk ez daukatela, baina programatu ahal da.



Ane 5.A

Anónimo dijo...

Google earth oso programa arraroa da, baina baita polita eta harrigarria batera.
Ikusi ahal dituzu izarrak eta batera zure etxea,Amerika ,Txina , Egipto etabr...
Hiru dimientziotan ikusi ahal duzu leku batzuk.
Egia esanda niri gehien gustatzen zaidana munduko leku guztietara joan ahal zarela maletak egin gabe,eta diru pila bat gastatu gabe.
Gutxi balitz, baita oso realista da, bueno egia esanda zerutik hartutako argazkiak dira,ez gezurra esan dut sateliteko argazkiak dira.
Asko gustatuko zitzaidake internet izatea eta deskargatzea, zoritzarrez.ori niretzat ametz bat izanez jarraituko du denbora batez.
Bueno ez dizuet gehiago entretenitu, joan probatzera, ziurtatzen dizuet gustatuko zaizuela.

MAIALEN