2008/12/19

IRRISTAKETA IKASTAROA



Aste honetan Baskoniaren Bahk izeneko kirol instalazioetan egon gara irristaketa ikastaroa egiten. Goizeko 11:30etatik 12:30ak arte izotz gainean aurrera eta atzera ibili ondoren esan dezakegu kirol honen teknika menperatzen dugula. Gainera ez dugu istripu larririk izan eta gustura gaude esperientziarekin. Argazkiak zure ordenagailura jaisteko klikatu hemen.

Esta semana hemos asistido diariamente a las instalaciones del Bahk para realizar un curso de patinaje sobre hielo. Después de hacer cabriolas, giros y demás desde las 11:30 a 12:30, podemos afirmar que dominamos ya la técnica básica de este deporte. Además, no hemos tenido que lamentar lesiones ni accidentes de consideración, por lo cual la experiencia ha resultado muy positiva. Si queréis descargar las fotos entrad aquí.

25 comentarios:

Anónimo dijo...

Aste honetan joan gara izotz pistara
irristatzera.
Nik gutxi gora behera banekien irristatzen baina orain askoz gehio dakit lehen ez nekien oso ondo atzeraka ibiltzen baina orain erakutsi digute eta badakit.
Gure begiraleak lau dira:
Urtxi,Andrei,Asier eta neska bat orain ez dudana bere izena gogoratzen.

Mikel Chasco

Anónimo dijo...

Aste honetan Baskoniaren izotz pistara joan gara.Nik gutxi gora behera banekien irristazten.Gure monitoreak Aitor et a Andrew dira oso majuak.Atzerantz ikasi dugu frenatzen era bai eta gauza gehiago baina niretzat zailena frenatzea izan da.Gaur azken eguna da,eta repasoa egingo dugu uzte dut azterketa txikitxo bat egingo digutela ea zeozer berriro egin behar dugun.


Idoia

Anónimo dijo...

Aste honetan joan gara 5a eta 5b izotz piistara.Eta egon da denetarik:
irristadak,kolpeak,irristatu noski etb...daukagu lau monitore:Andreu,Urtzi,Asier eta neska bat. Egin dugu denetarik,irristatu,frenatu,atzeraka joan eta ere erakutsi digute modu bat deitzen dela saltxitxoi modua.
Atzo egon ginen egiten releboak.

Iñigo 5A

Anónimo dijo...

Kaixo ni 5.Ako ikasle bat naiz.
Nire ikaskideak eta beste klaseko lagunak, Baskoniako izotz pistara joan gara.Izotz pistan 5 egun egon gara.
Nik banekien irristatzen eta errezagoa egin zait frenatzen, atzeraka irristatzen...
Hirugarren egunean irakatsi nion Unairi atzeraka irristatzen eta orain oso ondo egiten du.
Gaur azterketa egongo da, oso urduri gaude!!!!
ANE

Anónimo dijo...

Gu Baskoniako izotz pistara joan gara aste honetan eta nik ez naiz joan giprea nuelako.Gauza asko egin eta ikasi dugu:Saltxitxoia,frenatu,giratu eta aurrera eta atzera joatea.
Batzuk bazekiten beste batzuk ez eta nik piperrik ez.
4garren mailan banekien baina orain ez.Nik gomendatzen dut ez erortzea zergatik oso mina handia egiten duzu eta ere gomendatzen dut joatea oso ondo pasatuko duzulako eta lau begiralekin oso ondo.

Aiop.

Jon Ander.

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok:
aste honetan joan gara Bakhen izotz pistara oso dibertigarria da.Izotz pista horretan ikasi dugu denetik,atzerantz joatea ikasi dugu, eta ere frenatzen ikasi dugu eta beste gauza asko.Monitore batzuk geneukan adibidez,Asier,Urtzi,Ester eta Andriu,oso majuak dira baina batez ere Andryu.
Beno lagunok nik orain joan behar naiz izotz pistara azterketa egitera.

______________*ANIA*_______________

Anónimo dijo...

kaixo:
Aste honetan Baskoniako izotz pistara joan gara irristatzera. Nik oso ondo pasatu dut, asko gustatzen zait irristatzea.Bi aldiz erori naiz, baina ez dut mina egin.Zaiena hankak gurutzatzea izan da, zeren ez nekien oso ondo egiten, baina orain hobeto ateratzen zait. Niri asko gustatzen zait amaierako jokuak, oso dibertigarriak dira. Orain hobeto irristatzen dut.
agur
Irune

Anónimo dijo...

Aste honetan izotz pistara joan gara, bost eguneko ikastaro bat egitera, han Urtzi,Asier eta Andreu irakasleak daude oso, oso onak dira.
Ikastaroan gauza asko erakutsi digute, nik atzerantz eta aurrerantz banekien baina frenatzen ez,nahiko zaila da baina azkenean lortu nuen.
Egun bakoitzean gauza berri bat erakusten digute, eta ordu laurden bat ikasi dugunarekin jolas bat egiten dugu, horrela egin duguna praktikatzen dugu, era horretan, irabazteko gehiago saiatzen gara.
Nik dudan arazo bakarra hau da:
beti,beti,berti kasko handi bat hartzen dut.
Baina gomendatzen dizuet.

Maialen Diaz. 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo lagunok:
Aste honetan irristatzera joan nintzen nire klasekoekin eta beste klasearekin.Ikastaroa Asierrek eman dit.Oso jatorra izan da.Nik banekien irristatzen baina frenatzen ikasi dut.Ez naiz erori ia-ia bai nire klaseko batengatik.Nire lagun bat erori da eta moratoi handi bat egin du baina bueno.Nik aurreraka oso azkar badakit baina atzera ez.Frenatzerakoan buelta ematen nuen eta ostegunean urduri jarri nintzen.Oso ondo pasatu nuen.

Agur

Batirtze

Anónimo dijo...

Kaixo,5.A ko ikasle bat naiz.Urte honetan izotz pista berrira joan gara,Baskoniarena.Gauza asko ikasi ditut,frenatzen,atzerantz joaten,etab.Ikastaroaren zailena izan zen frenatzea hanka batekin.Nire irakaslea Asier da,batzuetan Urtzik laguntzen dio eta hockeiko jokalari bat dago Andreu deitzen dena.

Jon

Anónimo dijo...

kaixo lagunak :
aste honetan Bakhenko izotz pistara joan gara.Oso dibertigarria da .Niri gehien kostatu zaidana frenatzea zen baina gutxien kostatu zaidana atzeraka joatera zen.
Niretzat monitore hoberena Andriu da baina Asier ere oso majua da baina bueno.
Andriuk laguntzen zidan kaskua ondo ipintzen eta Asier erortzen nintzenean.
Gomendatzen dizut.

Unai F.

Anónimo dijo...

Aste honetan irristatzera joan gara Baskoniako pista berrira.Ikastaro bat egitera, eta lehenengo egunean kriston golpea hartu nuen ipurdian eta piskat mina hartu nuen.Gure irakasleak Asier eta Andreu deitzen dira baina beste klasekoei Ainhoa eta Urtzi dira.Asierrek esaten du Anek eta nik farre asko egiten dugula eta orduan berak ere farre egiten du.Niretzat errezena eta dibertigarriena izan da bat atzean
eta bestea aurrean eta gauzak holakoak egitea.Zailena frenatzea izan da.Agur lagunok eta espero dut beste egun batean egotea!
HAIZEA

Anónimo dijo...

Aste honetan,izotz pistara joan gara.Oso ondo pasatu dugu.Nik banekien patinatzen,baina oso ondo egon da birpasatzeko.Begiraleak oso majuak izan dira gurekin,baina izenak oso arraroak ziren:
Urtzi,Asier,Andreiu eta neska bat baina ez dakit bere izena.Inork ez da oso zauriturik atera,baina bai egon dira golpe handiak,eta nirea multzo horren barruan dago.Oso gustora gaude baina orain utzi behar zaituzte zeren eta irrisketaren kontrola dugu.

Leire 5.A

Anónimo dijo...

Aste honetan joan gara Baskoniako izotz pista berrira.
Nik piska bat nekien irristatzen baina beste batzuk asko dakite.
Niretzat zailena da atzeraka ibiltzea eta
frenatzea.Lau monitore daude eta bere izenak dira hauek:Urtzi,Asier,
Andreu eta Ainhoa.
Niretzat errezena da aurrera ibiltzea.
Gaur azken eguna da, espero dut ondo pasatuko dudala.
Uste dut 6.mailan joango garela.

Beste bat arte

Andoni...

Anónimo dijo...

Kaixo:

Ikastolarekin, Baskoniako izotz pistara joan gara, aste bat pasatsera. 5.A eta 5.B bakarrik.
Oso ondo pasatu dugu, eta gainera, gauza asko ikasi ditugu: frenatzen, atzeruntz ibiltzen...
Hiru monitore zeuden: Asier, Untzi eta Andrei.
Izotz pista oso handia da.
Aldi askotan erori naiz baina ez dut min egin. Niri gehien gustatzen zaidan ariketa aurreruntz patinatzea da, oso azkar patinatzea.
Gainera joku asko egin genituen: stop, bustana arrapatu... Gainera azken egunean azterketa bat egin genuen.

OSO ONDO PASATU NUEN IZOTZ PISTAN!!!


MAITANE GARCIA FLORES 5.A

Anónimo dijo...

Nik izotz pistan egonda negoen baina Logroño kalean eta orain Bakhen egon gara.Aste hontan izugarri ikasi dugu
baina gehien kostatu zaidana da atzeraka ibiltzea baina Mikel chasco
lagundu zidan.Baina ere ikasi dugu saltxitxoi posizioan jartzen,eta arrain posizioan ere baina gehien gustatu zaidanada azken 5 minutututan joku batzuk egiten ditugu. Klaro baina hau ez zen gertatko Asier,Urtxi,Andrei eta Esterek gabe zeren eta beraiek Baskoniako irakasleak dira. Gainera gaur ostirala da eta azterketa dugu. Triste nago aste zoragarri hau bukatu delako baina zeguru nago 6.mailan berriro joango garela ondo pasatzera.


Unai P

Anónimo dijo...

Aste honetan izotz pistara joan gara klasearekin.
Ni oso gustura nago irakaslearekin.
Esan zuten irakasleak zaltxitxoi posizoia jarri behar ginela.
Gehien gustatu zitzaidana izan zen frenatzearena baina oso zaila zen.
Azken bost minututan beti jolas bat egiten dugu.
Azken egunean azterketa bategingo dugu.

Jokin.

Anónimo dijo...

Kaixo:
Ni 5bko ikasle bat naiz asko
gustatu zait aste hau izotz pistara joan garelako.
Oso polita da izotz pista berria.

agur


esti

Anónimo dijo...

Kaixo.
Izotz piostan uso ondo egon nintzen.Gure monitoreak[ainhoa,urtzi,asier eta andrei] oso majuak ziren.

Au gehiagotan egitea espero dut.

oihane

Anónimo dijo...

oSO ONDO PASATU DUT IZOTZ PIZTAN.
NIRE LAGUNAK OSO ONDO PATINATSEN DUTE.
BESTE EGUN ARTE:

Paula.

Anónimo dijo...

kaixo:

konturatu naiz Gloria oso jatorra
dela eta asko pozten naiz bera
gure andereinoa izateagatik


agur!


GARAZI URIGUEN

Anónimo dijo...

KAIXO!!!!!!!!!
NI JONE OLAIZOLA NAIZ ETA IZPTZ PISTAN OSO ONDO PASA NUEN BAINA AZKEN EGUNEAQN EREN BAT BAKARRIK EDUKITZEA GAIZKI IRUDITU ZITZAIDAN BAINA BESTELA OSO ONDO PASA NUEN.

BVVENO

AIO

JONE OLAIZOLA

Anónimo dijo...

Oso gustura gaude 5.mailan.lagun ezezaguna egin dugu,izotz pistara joan gara...

ze ondo!!!!!!!!


Agur eta ondo pasa gabonak


Maialen eta Ione.

Anónimo dijo...

Oso gustura gaude 5.mailan.lagun ezezaguna egin dugu,izotz pistara joan gara...

ze ondo!!!!!!!!


Agur eta ondo pasa gabonak


Maialen eta Ione.

Anónimo dijo...

Kaixo!!!!!

Asko gustatu zitzaidan izotz pistara joatea gainera beStea baino handiagoa
da.
Nik asko nekien baina orain askoz gehiago dakit, ezkerrik asko.


Agur!!! Bero bat

Eneritz eta amaiur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!