2009/03/01

HABI - KUTXAK ZABALGANAKO PARKEAN



Gasteizko Udaletxeak antolaturiko ekintza batean hartu dugu parte. Oraingoa bigarren fasea izan da.
Aurretik ikastolan fabrikatutako egurrezko habiak gaur Zabalganako parkera eraman ditugu eta bertako zuhaitzetan zintzilikatu ditugu. Helburua zera da, txoriek habi hauek erabili ditzaten bere arraultzak jartzeko eta kumeak hazteko.
Hirugarren fasea falta zaigu oraindik, maiatza aldera berriro joango gara ea gure lanak fruitua eman duen eta guk fabrikatutako etxeetan "okupak" sartu diren.
Honako okupa hauentzat omen daude pentsatuta gure habiak: etxe-txolarrea, pinu kaskabeltza, amilotx urdina eta txantxangorria.

Esta semana hemos estado en el parque de Zabalgana, en la segunda fase del programa "cajas-nido" organizado por el Ayuntamiento.
Se trataba de colocar estos nidos, que habíamos fabricado anteriormente en la ikastola, en lo alto de los árboles del parque. El objetivo es que los pájaros utilicen estos nidos en primavera para poner sus huevos.
Todavía nos falta la tercera fase, en la cual volveremos al parque para ver si hay "okupas" en nuestras cajas, esperemos que sí. Esto será por el mes de mayo.
Según nos han dicho deben de ser el gorrión, el carbonero, el herrerillo común y el petirrojo los más agradecidos. Ya os contaremos.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo:

Oso ondo pasa nuen ZABALGANA PARKEAN. Oso ondo jartzen zituzten habi kutxak zuhaitzetan. Oso ondo egon zen bisita, baina laino haiekin argazkiak ateratzea oso zaila zen.
Gomendatzen dizuet ZABALGANA PARKEA bisitatzea.


AGUR!!!


MAITANE 5.A***

Anónimo dijo...

Kaixo:
Asko gustatu zitzaidan txorien
kaxa egitea.Zabalganan oso ondo
pasatu nuen,eta gainera oso ondo iruditzen zait txorientzako etxetxoak egitea.

AGUR ETA ESKERRIK ASKO!!!!!!!!!!!!

ESTIBALIZ 5B

Anónimo dijo...

Kaixoooo!

Oso ondo pasa nuen ZABALGANAKO parkean. Ni izan nintzen lehena kabi kutxa eskegitzen, eta asko gustatu zitzaidan eskegitzea.
Ez zen oso altua nire kabi-kutxa eskegi genuen zuhaitza, baina Joxe monitoreak esan zuen oso ondo kokatuta zegoela(zulotxoa hegoaldera begira eta zuhaitzaren barrualdean, udaberrian hostoek estaltzeko).

Beno uste dut bukatu zaizkidala hitzak testua jarraitzeko beraz...

AIO

BEÑAT A.M. 5.B

Anónimo dijo...

kaixo:
Oso dibertigarria izan zen.
Iparrorratza erabiltzen ikasi genuen,oso ondo pasatu nuen.
Espero dut zuek ere Zabalganako parkea bizitatzea eta habi kutxak egitea.
Agur eta ondo pasa.

IRUNE 5.A

Anónimo dijo...

Oso ondo psatu dut Zabalganako parkean.Oso polita izan da abi kutzak egitea eta Zalbalganako parkean kokatzea.Udan joango gara Zabalganako parkera ikustera txoriak egoten diren.

Agur.ETA ONDO PASA!

ELENE

Anónimo dijo...

Oso interesgarria egin duzuen jarduera. Zuzenketatxo bat: «Zabalganeko parkea» da, «e» jarrita («gaineko» den bezala, eta ez «gainako»).