2009/06/09

TOLOÑON

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen Toloñon. Baina ez nengoen ados atzekoak oso poliki zihoazenez, aurrekook gelditu behar izatea.
Ermitaren hondarrena harrigarria iruditzen zait, hainbeste urte pasa eta oraindik zati bat zutik jarraitzea.

Espero dut beste mendi ibilaldi bat egitea gelakoen artean!

Beñat Andueza Molina

Anónimo dijo...

kaixo!!!!!!!!!!!!!!
oso ondo pasatu nuen Toloñon
eta JOxek egindako argazkiak oso politak dira.


AGUR!¡!

BEÑAT OLANO

Anónimo dijo...

Kaixo 5.B-ko Jone Olaizola naiz:
oso ondo pasa nuen eta oso polita iruditu zitzaidan dena

bno

aio



___________***joOonetXo***_________

Anónimo dijo...

EPA!!!!!!!!!
OSO ONDO PASA NUEN TOLOÑON,ETA GOIAN OSO ONDO IKUSTEN ZEN EBRO IBAIA ETA GUZTIA.OSO IBILALDI POLITA IZAN ZEN NIRE USTEZ.


AGURRRRRRRRR!!!!!!!!!!!


AINHOA 5.B

Anónimo dijo...

Aupa!!
Bikain pasa nuen toloñon goiko paisaia ederra zen eta bokata oso gozoa zegoen!!!!

oihane camon 5.b

Anónimo dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasa nuen Toloñon.Oso polita da,ermita pila bat gustatu zitzaidan.Oso ondo gidatu zigun Manolok.Ez ginen galdu aldi batean ere ez.

agur

esti

Anónimo dijo...

Kaixo:

Oso ondo pasa nuen TOLOÑO MENDIAN.
Oso irtenaldi polita egin genuen.

Autobusetik irten ginenean, eta ibiltzen hasi ginenean, asko nekatzen zuen, baina pixkanaka pixkanaka nekea kendu zitzaigun eta azkarrago ibiltzen hasi ginen.
Asko ibili ondoren, lautada batean gelditu ginen hamaiketakoa hartzen. Zonalde osoa zuhaitzez, harrizko mendiz eta landarez inguratuta zegoen. Oso polita zen dena. Baina han hotz asko egiten zuen. Behiak zeuden.
Ibili eta ibili mendian zegoen konbento batera ailegatu ginen.
Ia ia ez zeukan harririk, eta oso apurtuta zegoen. Niri asko guztatu zitzaidan, eta gainera oso altu geunden.
Ikusten bukatu genuenean, SAN GINESEKO PARKERA joan ginen, eta han bazkaldu genuen lasai-lasai.
Geroago, izizki bat artu genuen, eta pixka bat gehiago jolastu genuen autobusa etorri zen arte.


OSO EGUN POLITA EUKI GENUEN, BAINA HURRENGO GOIZEAN AGUJETA ASKO GENITUEN!!!!


BESTE URTE BATEAN BERRIZ JOANTEA ESPERO DUT!!!!!!!


ETA GOMENDATZEN DIZUET TOLOÑO MENDIRA JOATE, OSO POLITA DELAKO!!!!!!!!




AGUR!!!




MAITANE 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasatu nuen Toloño mendian eta asko guztatu zitzaidan.

Idoia