2008/09/04

ONGI ETORRI - BIENVENIDOS-AS




Sortu berria dugun blog hau zuen informaziorako erabili nahi dugu. Bertan, ikasturtean zehar egingo ditugun irteera eta ekintza berezien berri emango dizuegu eta baita argazki batzuk txertatu ere. Horrela, etxetik mugitu gabe zuen seme eta alabak zertan ari diren jakiteko beste aukera bat izango duzue. Post edo testu bakoitzaren azpian iruzkinak egiteko aukera izango duzue eta benetan eskertuko dizkizuegu. Zuen gustuko izan dadila.

El objetivo de este blog que acabamos de crear es que las familias tengáis noticia de las salidas y actividades más destacables que vayamos a realizar durante este curso los y las de 5º, así como poner algunas fotos de dichas actividades, una manera más de saber lo que hacemos en la ikastola. Al final de cada post o artículo tendréis ocasión de hacer algún comentario sobre el mismo, lo cual agradeceríamos. Esperamos que sea de vuestro agrado.

Gloria eta Joxe

47 comentarios:

Anónimo dijo...

kaixo ni 5/b ko ikasle bat naiz.
oso ondo dago. zuhatzara joango gara 3 egun pasatzera. gora 5/b klasea!!!!!!

musu bat


aio

Anónimo dijo...

kaixo ni 5ºA ko ikaslea naiz oso ondo dago gure bloga oso polita daukagun irakaslea joxe oso majua ere oso ondo pasatzen ari naiz aio eta musu bat

Estibaliz dijo...

kaixo 5.bko ikasle bat naiz.
Oso pozik nago Gloriarekin.
Oso majua da. Eta gainera
zuhatzara joango gara, horregatik
oso pozik nago


2muxu

Estibaliz.

Estibaliz dijo...

kaixo 5.bkoa naiz berriro.
asko gustatzen zait blog hau
eta oso ondo iruditzen zait
irteeretarako.Ere espero dut
ondo pasatzea 5 mailan.
Zuhatzako ere oso ondo pasatuko
dugu hori espero dut beintzat.
aurten tailer berriak ditugu
4 muxu

estibaliz

Anónimo dijo...

kaixo!!
ni 5ºA-ko ikaslea naiz zuazara joatea oso ondo iruditzen zait eta argaazkiak gartzea ere.
super ondo pastzen ari naiz 5 mailan eta espero duto kurtzo osoan oso ondo pazatzea denok


muxu bat guztiontzat eta ondo pasa

aio

Anónimo dijo...

epa lagunoooook
ez nahiz 5. mailako ikaslea baina ahizpa bai eta beremailako bloga erakutsi dit.
OSO POLITAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Anónimo dijo...

Kaixo, Oskar eta Jon gara.Espero baino hobeto gaude 5. mailan.Baita, oso pozik gaude
blog-a egiteagatik.
Gora Euskadi eta aupa Baskonia!!!

Anónimo dijo...

kaixo!!!
ni Beñat naiz 5.Bko ikasle bat. Nire tutorea Gloria da eta oso jatorra da. Espero dut kurtso honetan adi egotea.
Beste alde batetik zuhatzara goaz 5mailakoak 3 egunetan eta Akoekin ondo moldatzea

Anónimo dijo...

kaixo ni 5ºA ko ikaslea naiz, eta Joxe irakaslearekin nago, oso posik
nago berarekin. Aupa 5ºA!!!!
Musu bat.

Anónimo dijo...

AUPA IKASTOLA ARANTZABELA ETA AUPA
5ºA KOAK !!!!
HIRU EGUN PASATUKO DITUGU ZUHATZAN!!!
MUSUAK XABIRENTZAT.
AGUR ETA ONDO PASA!!!!

Anónimo dijo...

Kaixo ni Beñat olano naiz,nahiz eta
blog-ean gauza asko ez egon, naiko polita da. Kurtsoaz hitzegiten
lehengo ikasturtea baino pixkat
gogorragoa da baina ohitzen ari gara

Anónimo dijo...

kaixo ni Maialen nahiz.Aurten 5.B mailan nago .Andereino berria daukagu,eta oso jatorra da. Oso posik nago 5.mailan.

Anónimo dijo...

Kaixo!5.b mailako Jon Otegi naiz.
Aurten pentsatu dut Jose maisua
tokatuko zitzaigula baina Gloria
tokatu zaigu.Epero baino obeto nago
Gloriarekin.Irailak 29,30 eta
urriak 1ean Zuatzan egongo gara.

Agur bero bat.


Jon Otegi

Anónimo dijo...

Kaixo ni 5.bko Jone o naiz.
ikasturtearen asiera oraingoz erreza da baina gero ez dakit nola jarraituko duen.Espero dut ez izatea zaila.Gloria osojatorra da.


bueno



aio



mxx




jone olaizola

Anónimo dijo...

Kaixo:
esti naiz oso ondo
asi gara ikasturtea niri
hori iruditzen zait.5.bkoak astitzera joan gara eta oso ondo
pasa dugu. Laister zuhatzara joango
gara se guai.
laster arte
agur

Anónimo dijo...

Kaixo ni 5.b ko ikasle bat naiz
ni oso ondo nago Gloriarekin
oso jatorra da eta espero dut
oso ondo pasatzea zuhatzan.



GARAZI

Anónimo dijo...

kaixo ni Ione nahiz,eta 5.mailan nago.Nire andereinoa Gloria
deitzen da,eta oso majua da.

Anónimo dijo...

Epa!
Ni naiz berriro Beñat Andueza.
5.B argazkian, erdiko lerroan ezkerretik hasita bigarrena.

AUPA 5.B eta GORA ARANTZABELA IKASTOLA

Besterik gabe AGUR!

Anónimo dijo...

kaixo nik Eneko dut izena,
5.Bko ikaslea naiz.
Zuhatzara joango naiz 3 egun eta
espero dut oso ondo pazatzea.
Agur bero bat.

Anónimo dijo...

kaixo ni Eneritz naiz eta 5.mailakoa naiz. Hurrengo astean
zuhatzara joango gara hiru egun
gogo handia dut. Gainera nire bi lagun minekin joango naiz, Jone.O, Oihanerein.



Eneritz larreina zuazo 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo ni 5.b Amaiur naiz
oso pozik nago kurtso berriarekin
baita Gloriarekin ere.
Hurrengo astean Zuhatzara goaz
3 egun pasatzera oso dibertigarria
izango da seguru nago.
Nahiz eta kurtso hau lehengoa baino
zailagoa izan oso pozik nago.
Lagun guztiak ikusteko gogoa
nuen.
muxu bat
5. mailako
ikasle guztiei
amaiur

Anónimo dijo...

Kaixo!
Ni Oihane Camon naiz 5.Bko ikasle bat. Urte honetan oso ondo hasi naiz, baina 5 maila 4 maila baino zailagoa da. Aldaketa arraroa egin zait zeren; liburuak parrillan karpeta ordez klasifikagailua...
baina oso oso pozik nago Gloria oso ondo portatzen da gurekin eta Veronica, Nerea, Serapio ere bai.
Eta batez ere lagunak oso ondo hasi naiz lagunekin A koekin eta batez ere klasearekin. Eta zuhatzara joango gara eta ondo pasako dugula espero dut.

muxu bat

agur

Oihane Camon 5.Bko ikaslea

Anónimo dijo...

Epaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Espero nuena baino hobeto nago
5. mailan. Orain dela gutxi Astitzera joan ginen eta hain ondo pasatu nuen Abentura parkean aste honetan emozionauta nagoela. Gainera hurrengo astean Zuhatzara goaz 2 gau pasatzera eta...horaindik hobeto!
Orain matematika egin behar dut asi ke...agur.
Aupa Baskonia eta gora Euskadi!!!

Jon Korkostegi 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo gu Oskar eta Aritz gara.Zuhatzara joateko gogo handia dugu:AGUR ETA AUPA ARANTZABELA.

Anónimo dijo...

Eli naiz oraindik ez dut sinisten 5 mailan nagoela eta nahi nuke oraindik oporrak izatea , hala
ere ikasurtea ez doa hain gaizki.
Agur banoa zer ez dakit zer gehio
idatzi.

Anónimo dijo...

Epaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Espero nuena baino hobeto nago
5. mailan. Orain dela gutxi Astitzera joan ginen eta hain ondo pasatu nuen Abentura parkean aste honetan emozionauta nagoela. Gainera hurrengo astean Zuhatzara goaz 2 gau pasatzera eta...horaindik hobeto!
Orain matematika egin behar dut asi ke...agur.
Aupa Baskonia eta gora Euskadi!!!

Jon Korkostegi 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo gu 5.Bko ikasleak gara.
Jon eta Jon.
Zuazara joango gara.
Ezpero dut ondo pazatzea.

Anónimo dijo...

kaixo ni ikasle bat nais 5.A,gure irakaslea joxe da,oso majua da eta,baina batxuetan genio piska bat dauka,baina batxuetan ez askotan jjaajjaajjaa beno agur lagunok aio

Anónimo dijo...

kaixo,gu 5.A ko bi neska gara:
Kurtso asiera hau oso ondo pasatzen
ari gara,irakasle aparta dugu lanak
ez dira oso erresak,baina ondo goaz.



Muxu handi bat eta aio

Anónimo dijo...

kaixo,Alberto naiz 10 urte ditut eta 5Akoa naiz.Nire maixua jose da.Klasean 21 gara maixuarekin.Kurtso azieran kaka bat da material dena ekarri behar delako.3egun barru joango gara ZUAZAra

Anónimo dijo...

kaixo lagunok ni ania naiz aratzabelako ikasle bat,5.Akoa eta nire irakaslea joxe da oso majua da eta kurtso ahu oso erresa ez da 4.akoa baino zailagoa da eta beste egun batean ezango dizuet nola pasatu ginen zuhazan aio lagunok.



aupa baskonia eta euskadi

Anónimo dijo...

Kaixo gu 5.a gara astelehenean ZUAZARA GOAZ !!! 3 egunan pasatzera JUJU!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Kaixo Arantzabelako lagunak gara. Ni 5.Ako ikasle bat naiz eta oso gustura nago ze hasi da kurtsoa. Gehienak gaude oso posik baina beste batzuk... ez hain ondo gure irakaslea da hoberena deitzen da Joxe baina beste egunean ipini zigun azterketa bat eta astelehenean joango gara 5A eta 5B Zuatzara.

Anónimo dijo...

Kaixo gu 5.a koak gara.
Jon A. eta Mikel C. gara.
oso pozik gaude Joserekin
oso majua delako.
Gora 5.a !!!!!!!!!

agur.

Anónimo dijo...

kaixo:
Gu Arantzabelako 5. mailakoak gara.
Gure irakaslea Joxe da,eta oso ondo irakasten du.
Bakarrik hiru egun falta zaizkigu Zuhatzara joateko(29,30,1)


Aio.

Anónimo dijo...

kaixo lagunok!
Gu 5.A mailako neskak gara.
Espero baino hobeto hasi gara kurtso hau.Eta espero dut berdin bukatzea.
Kurtso honetan irakasle berri bat tokatu zaigu,Joxe du izena eta oso majua da.
Astelenean Zuhatzara joango gara eta espero dut ondo pasatzea baina hori hurregoan kontatuko dizuegu Zuhatzatik etortzerakoan.
AUPA BASKONIA HOBERENAK!!!




2 muxu



mxxxx

Anónimo dijo...

kaixo lagunok!
Gu 5.A mailako neskak gara.
Espero baino hobeto hasi gara kurtso hau.Eta espero dut berdin bukatzea.
Kurtso honetan irakasle berri bat tokatu zaigu,Joxe du izena eta oso majua da.
Astelenean Zuhatzara joango gara eta espero dut ondo pasatzea baina hori hurregoan kontatuko dizuegu Zuhatzatik etortzerakoan.
AUPA BASKONIA HOBERENAK!!!




2 muxu



mxxxx

Anónimo dijo...

Kaixo ni 5.A ko ikasle bat naiz.
Astelehenean zuatzara goaz.
Joxe gure maisua oso jatorra da.


musu bat

Anónimo dijo...

kaixo:
Gu 5. mailako bi gara, atzo azterketa egin ziguten, otoitz egin nota ona ateratzeko.Gainera 3 egun barru txango bat egingo dugu 3 egun eta bi gau pasatuko dugu.

Muxu bat
Agur benur

Anónimo dijo...

kaixo
ni 5.Ako ikasle bat naiz. Astelehenean, ZUATZARA JOANGO GARA!!!!!!!!!!!! eta asteazkenean, itzuliko gara!!!!!!!!
OSO POSIK NAGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bi muxu, Agur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AUPA TAU BASKONIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ONENAK ZARETE!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Kaixo gu 5.A ko ikasleak gara eta oso ondo hasi dugu kurtsoa,baina dagoeneko euki dugu matematikako azterketa bat,eta oso erreza zen. Gure ustez nota ona aterako dugu. hurrengo astelehenean Zuhatzara joango gara. Oso ondo pasatuko dugu.AGUR!!

HAIZEA ETA ANE

Anónimo dijo...

Kaixo gu Unai eta Andoni gara.
Bosgarren akoak,Joxerekin tokatu
zaigu eta dagoeneko azterketa bat
egin digu eta ez dakit nik oso ondo
atera zaigun.

Agur!!!

Anónimo dijo...

Kaixo gu 5.Akoak gara.
Jon A. eta Mikel C. gara
oso pozik gaude Joxerekin oso majua delako.
Gora 5.a !!!!!!!

Agur.

Anónimo dijo...

kaixo lagunnak: Oso ondo pasatu genuen Zuhauzan.
Talde bat winsurf,surf eta optimis egin zuten eta beste talde bat arraun eta piragoa egin zuten eta denok lehen egunean pedaleta egin genuen.Guri gehien gustatu zitzaiguna izan zen pontoia,(pontoia da plataforma bat txirrista batekin eta tranpolin batekin.

Elene eta Irune













Aio.Ç

Anónimo dijo...

aste onetan, zuhatzara joan gara eta oso ondo pasa dugu.
Untxi asko zeuden, baina janaria oso tzarra zen.
Ur ekits asko egin ditugu baina asten banaiz kontatzen ez dut inoiz bukatzen.

agur lagun

Leire

Anónimo dijo...

Atzo Iruñako planetarioan egon ginen.
Iritsi ginenean hamarretakoa jan genuen kolumpio batean.Hamarretakoa jan eta gero planetariora sartu ginen.Gero ibilbide bat egin genuen eta Takonera parkean bazkaldu egin genuen.3 eta erdietan autobusera eta berriro Gasteizera.

Agur.

Batirtze eta Elene.

Anónimo dijo...

kaixo, gu Ane ta Haizea gara eta 5.A ko ikasleak gara.Atzo Iruñera joan ginen eta oso ondo pasa genuen,enzierroko ibilbidea egin genuen,planetariora ere joan ginen,Taconera parkera joan ginen bazkaltzera eta gero berriz autobusera.Agur benur eta jan jogur baina gu hamaiketakoa jatera goaz.

ANE ETA HAIZEA