2008/10/01

ZUHATZAN EGON GARA



Hiru egun pasa ditugu Zuhatzako irlan eta, argazkietan ikus dezakezuen bezala, ondo aprobetxatu ditugu. Ezin izan dugu ur ekintza guztietan parte hartu ez baikara bakarrak izan, baina, hala ere, ez dugu aspertzeko astirik izan. Zer egin dugun? Pedaloiak, optimis, arrauna, windsurf, tailerrak, jolasak, gau-beladak etab.
Argazkiak goiko leihotxoan ikus ditzakezue eta zuen ordenagailuetara jaitsi nahi izanez gero eskuineko aldean klikatuz izango duzue aukera.

Acabamos de llegar de la isla de Zuhatza, donde nos lo hemos pasado fenomenal, tal como podéis comprobar viendo las fotos que hemos hecho. No hemos podido practicar todas las actividades acuáticas, ya que había mucha gente, pero no hemos tenido apenas tiempo para aburrirnos. Pedalones, optimis, remo, windsurf, talleres, juegos al aire libre, veladas nocturnas... de todo un poco.
Arriba podéis ver las fotos y si queréis descargar alguna para guardarla podéis entrar en la columna de la derecha correspondiente a las fotos de Zuhatza.

21 comentarios:

Anónimo dijo...

oso ondo pasa dut.
Gauean hotza egiten zuen baina moldatu gara.
Ur-ekintzetan oso ondo pasa dut:
Nik pedalo,piragua eta arraun
egin dut eta oso ondo pasa dut
egia esan.
Zenbaki-jokoa ere egin genuen
beste taldeak zure bandera izkutatzen zizun eta zuk beraiei.
orokorrean ondo pasa dut

Beñat olano

Anónimo dijo...

Kaixo.
Zuhatzan egon garen hiru egun hauek ikasturtearen hoberena izango dira seguru! oso ondo pasa dut monitoreak Leire,Celine,Nekane,Itziar,Joseba eta beste guztiak oso ondo portatu dira gurekin; Gloria eta Joxek gauean denbora bat uzten zigutenez hitzegiteko askoz hobeto sentitu naiz. Oso irteera polita izan da!

Oihane camón

Anónimo dijo...

Kaixo koadrila:
Oso ondo pasatu dugu
Zuhatzan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arraun, pedalo, piragua, optimis
eta windsurf egiten.
Celin eta Leire gure begiraleak
izan dira hiru egun hauetan.
Beraiekin ere oso ondo pasa dugu.
Gauean gaubela egiten genuen.
Eta lehenengo egunean kutxa magikoa egin genuen.
Bigarrenean berriz bromak.
Eta egunez berriz zenbaki jolasa
eta zapitxo txoroa.
Bueno koadrila agurtzen joan
beharko gara muxu asko

Esti eta Amaiur =)

Anónimo dijo...

Zuhatza ondo dago,baino janaria pesimoa da.
Irlan ur ekintzak egiten genituen baina pertsona anonimo batek ura botatzen zigun.
Agur eta ondo izan

Oskar eta Aritz

Anónimo dijo...

iiiieeeeeeeeeppppppppppppaaaaaaaaa
Eli naiz,atzo Zuhatzatik etorri ginen oso ondo pasa dugu.Nigatik beste aste bat geldituko ginen baina ezin da.Agur eta espero dut
berriro nonbaitera lotara joatea
agur

Anónimo dijo...

Epaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Joxepaaaaaaaa!!!!
Zuhatzatik bueltatu gara eta oso ondo pasatu dugu (beno,janariaz aparte, oso txarra zegoelako).
Gehien gustatu zaiguna ur-ekintzak izan dira (piragua, pedaloak...).
Hurrengorarte...

5.Bko Jon otegi eta Jon Korkostegi

Anónimo dijo...

Epaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Joxepaaaaaaaa!!!!
Zuhatzatik bueltatu gara eta oso ondo pasatu dugu (beno,janariaz aparte, oso txarra zegoelako).
Gehien gustatu zaiguna ur-ekintzak izan dira (piragua, pedaloak...).
Hurrengorarte...

5.Bko Jon otegi eta Jon Korkostegi

Anónimo dijo...

Kaixo gu Jon Ander eta Ania gara,guk oso ondo pasatu dugu Zuhatzan,kontuz untxiekin ez ikutu!!!Jon Ander eta nik gomendatzen dizugu zuhatzara joatea oso ondo pasatuko duzue ur ekintzeki.Beno aio lagunok,eta joan zuhatzara.

Aupa Arantzabela.

Ania eta Jon Ander

Anónimo dijo...

Aste honetan Zuhatzara joan gara.
Oso ondo pasa dugu,ur ekintzak egin ditugu.
Janaria oso txarra izan zen baina jan behar zen...
Jolas asko egin ditugu eta oso dibertigarriak.
Gauetan untxiek txabolen kontra estanka egiten zuten.
Begiraleak oso majuak ziren eta deitzen ziren, Leire eta Celine.

Mikel eta Leire

Anónimo dijo...

Kaixo Batirtze naiz.Zuhatzan oso ondo pasatu dut.Ur- ekintzak egin ditut pedalo,piragua eta arraun.Leire eta Celine gure begiraleak oso jatorrak dira.Beraiekin tailerrak egin ditugu,oso ondo pasatu dut.Gauean untxiak kabainaren kontra ematen zuten.
Agur.
Batirtze

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu dugu,guri gehien gustatu zaiguna ur ekitzak izan dira.
Gauean oso ondo pasatu genuen baina oso hotza egin zuen eta janaria oso txarto zegoen eta guk pedalo, optimist eta winsurf egin genuen.

Unai eta Jon.

Anónimo dijo...

Kaixo,Arantzabelako umeak asteazkenean etorri ginen Zuhatzatik.Oso ondo pasatu dugu eta ur-ekintzak,egin genituen, surf,pedalo,win-surf,arraun, piragua,optimis.Gauetan 2.egunean lo egin genuen seiretatik,zortzietaraino.Eta ume guztiei esaten dugu janaria,oso txarra dela.

Unai Paniagua eta Iñigo Fernandez

Anónimo dijo...

Kaixo, Zuhatzan oso ondo pasa nuen.
Ureko ekintzak egin genituen:
Piragua, Arraun, Opptymist, Surf,
Winsurf eta Pedalon.
Niri gehien gustatu zitzaidana,
Opptymist izan zen.
Bi monitore ere zeuden: Celine eta
Leire.
Beraiekin jolasak egiten genituen:
Zenbaki jolasa, taller bat, pista
Amerindiarra...
Janaria oso txarra zegoen, baina
berdin zen.
ALLO!!!


MAITANE GARCIA FLORES.

Anónimo dijo...

Kaixo, Zuhatzan oso ondo pasa nuen.
Ureko ekintzak egin genituen:
Piragua, Arraun, Opptymist, Surf,
Winsurf eta Pedalon.
Niri gehien gustatu zitzaidana,
Opptymist izan zen.
Bi monitore ere zeuden: Celine eta
Leire.
Beraiekin jolasak egiten genituen:
Zenbaki jolasa, taller bat, pista
Amerindiarra...
Janaria oso txarra zegoen, baina
berdin zen.
ALLO!!!


MAITANE GARCIA FLORES.

Anónimo dijo...

Aste honetan joan gara Zuhatzara
ikastolarekin. Beste aldera itsasontziz pasatu ginen, eta beste aldean monitore batzuk itxointe ziguten. Monitoreak kampamendura eraman gintuzten, hor arauak azaldu ziguten eta monitoreak Leire eta Celin deitzen ziren, hor egon gara hiru egun. Oso ondo pasatu nuen, eta gehien gustatu zitzaidana Pedalo.

Agur!

Andoni

Anónimo dijo...

Kaixo gu Zuhatzatik etorrita gaude oso ondo dago baina untxien kagolitak leku guztietatik daude,eta gainera untxiak gaueatan txabolen kontra eztanda egiten zuten eta retunbatzen zuen.Joxe gauean guri bisita tzera etortzen zen bronka botatzera etortzen zen gauero...eta gero...zzzzzjj
baina badakizue txarrena ez zegoela telebistarik,baina ur ekintzekin oso ondo pasatu genuen, gainere Zelin eta Leire gure monitorak oso majak ziren,interesgarriena izan zen KUXKUXEROAN esan zutenean nobioa,tia buena,mazizorra,guap@ eta zitazioak adibidez ordu batetan nire etxolan eta abar.
Bueno orrokorrean hoberena bromak,zembaki-jolasa,
zapitxo-txoroa,ur ekintzak eta prenda orrokorrean dena oso ondo egon zen.HOBERENA!! kurtso osoan



Maialen Diaz eta Idoia Ruiz

Anónimo dijo...

Kaixo gu Ane eta Haizea gara, herenegun Zuhatzatik etorri ginen.Zuhatzan oso ondo pasa genuen Leire eta Celinekin, jolasetan eta ur-ekintzetan.Jolasetan,Zenbaki jolasera,zapitxora,Pista
Amerikarra,txantzen jolasera...Ur-ekintzetan Pedaloak,Optimisa eta Winsurfa egin genituen.

Bueno gu ba goas AGUR!!!

Haizea eta Ane

Anónimo dijo...

Kaixo:Mikel eta Alberto gara eta
5.An gaude eta Alaia gustatzen zaigu.Zuhatzan egon gara eta egin dugu ur-ekintzak egin ditugu:Pedalon,Windsurf,Surf,Optimist eta pontoira joan ginen.Eta gure monitoreak Leire eta Celine ziren.

Mikel eta Alberto

Anónimo dijo...

kaixo.
oso ondo pasa
dut zuhatzan
eta arantzabela
gora!!!!!!!!!!!!!!!
5maila gora!!!!!!!!!!!!!

agur

Jon Ander.

Anónimo dijo...

Eeeeeeeeeeeeppppppppppppaaaaaaaaaa!
Oso ondo pasa dut irteera honetan. Asko gustatu zaizkit egin ditugun ekintzak, batez ere uretakoak:
Nik pedalo, piragua eta arraun egin dut eta primeran pasatu dut.
Leire eta Celinekin, gure monitoreekin egindako ekintzak ere ondo egon dira:Zenbaki jolasa, eguzki agenda etab...

Beñat Andueza 5 B

Anónimo dijo...

Kaixo!
Zuhatzatik oso pozik itzuli nintzen. Primeran pasatu nuen, eta gehien gustatu zitzaidana ur ekintzak izan ziren. Ur ekintzetaz aparte baita, gauza asko gustatu zitzaizkidan, zenbaki jolasa, pista Amerikarra, agenda, zapitxo mozkorra, txantxak, kutxa magikoa, nik ez dut inoiz, sherif
jolasa... azken finean guztia gustatu zitzaidan janaria izan ezik, baina janaria zen gutxienekoa. Baita komunak kanpamendutik oso urrun zeuden eta ez zen batere erosoa. Eta gauetan kriston hotza zegoela.
Untxi asko ikusi genituen eta oso politak ziren, baina, pena zen ezin genituela ukitu eta gaixoak itsuak zirela.
Orain triste nago berriro bueltatu nahi dudalako. Horrelako irteeretatik gehien gustatu zaidana izan da eta ...
Agur eta ondo segi.
Aupa Baskonia eta gora Euskadi!!!

5.Bko Jon Korkostegi(98-III-2)