2009/02/20

INAUTERI JAIA



Kostata, baina merezi izan du lanak. Ikastolako mozorro guztiak benetan dotoreak izan badira ere, zer esan gure "BURUHANDI" paregabeei buruz? Denak aho zabalik geratu dira egin ditugun artelan bikainak ikusterakoan. Zorionak denoi eta ... ondo pasa inauteriak!

Ha costado, pero ha merecido la pena. Aunque todos los disfraces han sido preciosos, los nuestros han arrasado. No había más que ver las caras y las bocas abiertas de todos y todas los que se han acercado a ver el desfile. Zorionak a todos y todas y ... a disfrutar del carnaval!

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasa nuen inauterietan
mozorroak asko gustatu zitzaizkidan.Oso politak izan
ziren mozorro guztiak.

agurrrrrrrrr

esti 5.b

Anónimo dijo...

Kaixo:

Oso ondo pasa genuen inauterietan.
Lehenengo dantzatu genuen, JOTA eta EUSKALDUNAK GARA.
Gero TXOKOLATE ON bat edan genuen BIZKOTZOEKIN.
Azkenik UMEAK IZUTZERA ETA DIBERTITZERA joan ginen.

Oso ondo pasatu genuen!!!
Gurasoak ere asko dibertitu ziren gu dantzatzen ikusten, eta barre egiten zuten!!!

Gaur ere oso ondo pasatzea espero dut mozorroen kalejira ikusten!!!

AGUR, ETA ONDO PASA INAUTERIAK, GAUR DIRA ETA!!!***

MAITANE 5.A***

Anónimo dijo...

kaixo:
Oso ongi pasa genuen inauterietan, gurasoak asko dibertitu ziren.Txokolatea oso ona zegoen eta bizkotxoak ere bai.

ONDO PASA GAUR INAUTERIAK!!

IDOIA

Anónimo dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasatu nuen inautegietan,
festa oso ondo atera zen eta dantzak ere.
Gurazoak ere ondo pasatu zuten.
Agur

IRUNE 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo:

Asko disfrutatu nuen inauteri jaian.Mozorroen ideia oso polita izan zen, eta beste mozorroak ere, oso politak izan ziren.
Egindako dantzak oso ondo egin genituen.
Txokolatea oso goxoa izan zen(naiz eta gailetak etxetik eraman behar izan nituen).

Beno AGUR!!!!!!!


Beñat Andueza Molina 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo:
niretzako aurtengo mozorroa hoberena izan da.Gainera nahi zenuen moduko
buruhandia egin ahal zenuen.
GORA IHAUTERIAK!!!

Agur

BEÑAT OLANO

Anónimo dijo...

Kaixo:
Inauteriak oso politak izan ziren eta batez ere buru-handiak oso politak izan ziren(lan handia izan genuen arren).Kalejira oso ondo geratu zen baita beste dantza guztiak ere.Niri gehien txokolatea gustatu zitzaidan oso-oso gozoa zegoen.
Agur.
Oihane camón 5.B.

Anónimo dijo...

KAIXO NI 5.B-ko JONE OLAIZOLA NAIZ!!!
OSO ONDO PASA NUEN INAUTERI EGUNEAN ETA ASKO GUSTATU ZITZAIZKIDAN BURUHAUNDIAK ETA BAITA DANTZAK ERE.
BENO


AGUR



JONE OLAIZOLA (5.B)

Anónimo dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasatu nuen jaian.
Oso ondo pasatu nuen mozorroak prestatzen.Jaian,bigarren dantzan,ume bat bakarrik geratu zen eta noski, horren ondoriz,gehienak ere bakarrik geratu ziren.

Lehenengo dantza oso lioso izan zela iruditu zitzaidan.

Gehien gustatu zitzaidana txokoatada eta ikastola txikiko umeei jarraitzea izan zen.

Agur!!!!!!


Jon Otegi 5.B

Anónimo dijo...

Inauterietako festa oso-oso polita
izan da,nire ustez mozorrak oso ongi zeuden eta gainera dantza ere oso ongi atera zaigu.

Espero dut hurrengo urtean ere horrelako polita izatea.



Eli 5.B-ko ikaslea

Anónimo dijo...

Epa!
Niri aurtengo mozorroak
asko gustatu zaizkit.
Oso buruhandi politak ikusi
ditut,mota guztietakoak zeuden.
oso ondo pasa nuen eta arratsalde
polita pasa nuen.

AGUUR

Amaiur Arbe