2009/02/26

SANTA MARIA KATEDRALA 2



Gaur 5.B-koei tokatu zaigu Katedrala bisitatzea. Gogoratuko duzuenez, aurrekoan 5.A gelakoak joan ziren eta, nahiz eta oso bisita interesgarria iruditu, ez zuten zorte handirik izan eguraldiarekin eta sekulakoak pasatu zituzten bere artelanak ikastolara ekartzeko. Gaurkoan berriz ez da horrelako arazorik izan eta primerako irtenaldia iruditu zaigu. Katedrala barrutik ikusteaz gain, oso tailer polita egin dugu. Etxera ekarri ditugun artelanak ikusteko klikatu hemen. Zuetako norbait ez bada oraindik Katedralean izan ... zeren zain? Informazioa HEMEN

Hoy hemos sido el grupo de 5.B quien ha visitado la Catedral de Santa María. Recordaréis que anteriormente les tocó a 5.A y, aunque se lo pasaron muy bien, no tuvieron mucha suerte con el tiempo y llegaron bien mojados-as a la ikastola.
Hoy no ha habido ningún contratiempo y la visita nos ha parecido interesantísima, taller incluido. Como muestra entrad aquí y contemplad las obras de arte que hemos hecho en el taller después de la visita al interior.
Si alguien de vosotros-as todavía no ha visitado la Catedral ... ¿a qué espera? Información AQUÍ

7 comentarios:

Anónimo dijo...

KAIXO NI 5.B-ko JONE OLAIZOLA NAIZ!
OSO ONDO PASA DUT KATEDRALEAN BAINA BERTIGO PILO IZAN DUT OSO ALTU ZEGOELAKO.
BENO


AGUR

JONE OLAIZOLA(5.B)

Unknown dijo...

Kaixoooooooooo!

Gaur bertan egon naiz Santa Maria katedralean, eta asko gustatu zait bisita (naiz eta pixka bat motza egin zaidan).
Katedralaren akatsak, ikusi ditugu eta Ainhoak azaldu digu guztia. Gero tailer bat egin dugu, oso politak gelditu dira Santa Mariaren imitazioak!

Oso ondo pasa dut eta espero dut berriro errepikatzea.
Besterik gabe

Beñat Andueza Molina 5.B

Unknown dijo...

Kaixoooooooooo!

Gaur bertan egon naiz Santa Maria katedralean, eta asko gustatu zait bisita (naiz eta pixka bat motza egin zaidan).
Katedralaren akatsak, ikusi ditugu eta Ainhoak azaldu digu guztia. Gero tailer bat egin dugu, oso politak gelditu dira Santa Mariaren imitazioak!

Oso ondo pasa dut eta espero dut berriro errepikatzea.
Besterik gabe

Beñat Andueza Molina 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo!!!:
Asko gustatu zitzaidan bisita pitxin bat motza izan zen eta bertigo pitxin eduki nuen baina oso dibertigarria izan zen.
Tailerra oso entretenigerria izan eta nire nire gurasoei asko gustatuzitzaien.
Txarrena matematika egiteko iritsi ginela.

Agur bero bat.

Jon Otegi 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo!
Beste egunean oso ondo pasa nuen Santa Marian.Ikusgarria izan zen hainbeste altuerara egotea.Tailerra ere oso polita izan zen.
AGUR JON K.

Estibaliz dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasa nuen Santa maria
katedralean.Bertigo pila bat izan
nuen,berantzat begiratu ta...
Tailerra asko gustatu zitzaidan.

agur

estibaliz 5b

Anónimo dijo...

Niretzat, oso ondo egon zen Santa Maria katedrala bisitatzea baina bertigo pxkat izan nuen oso altu zegoelako.Gero,tailerra asko gustatu zitzaidan eta oso ondo pasatu egun guztian,
agur,



Ainhoa(5.b)