2009/02/25

LEHIAKETAREN IRABAZLEA


Bat baino gehiago izan dira 7 asmakizunen asmatzaileak eta zozketa egin behar izan dugu jakiteko norentzat izango zen agindutako pendriver dotorea. Maitane izan da irabazlea, begira zein pozik jarri den. Eskerrik asko parte hartu duzuen guztioi eta segi horrela.

Esta mañana hemos realizado el sorteo entre los-as acertantes de las 7 adivinanzas. La ganadora final ha sido Maitane, que aparece así de contenta con su premio.
Gracias a todos-as por participar. Seguid así.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

oso ondo pasatu dut baina pixka bat zaila zen niretzat bakarrik 1 asmatu nuen





Alberto

Anónimo dijo...

Kaixo:

Oso ondo dago pendriverra.

Asko gustatzen zait!!! Oso pozik nago!!!


AGUR!!!


MAITANE 5.A

Anónimo dijo...

KAIXO!!
zorionak Maitane irabazi duzulako eta ni er nahiko ondo ibili naiz 6 asmatu ditut!!!

AGUR

OIHANE CAMÓN DEL POZO 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo:
Nik uste nuen guztiak ondo
egin nituela baina batean faiatu nuen.Pena bat izan da nik ez
irabaztea baina bueno!!!!!!!!!!!!!

agur eta ongi pasa!!!!!!!!!!!!!!!!!
estibaliz

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen eta aber hurrengoan irabazten dudan.
ZORIONAK MAITANE! ONDO MEREZIA ZENUEN
TA!

Anónimo dijo...

Kaixo:
Ni Eneko naiz.Asmakisunean ez nahiz
zartu,nire etxeko internet ez zebilelako.Irabasleari zoriona opa diot.Agur.

Anónimo dijo...

Kaixo!
Ondo egon da asmakizunen lehiaketa, nahiz eta nik ez irabazi.Nire aitonak esaten didan bezala, "hay que saber ganar y hay que saber perder".Egun hauetan oso pozik nago, alde batetik Baskoniak errege kopa irabazi zuelako, bestetik nire urtebetetzean zabalganara habia kutxa jartzera goazelako eta azkenik, bihar Santa Maria katedralera goazelako.
Zorionak Maitane!

AGUR JON K.

Anónimo dijo...

Oso polita eta oso dibertigarria izan da.Azmakisunak errepikatu behar dira oso ondo pasatzen dugu eta.

ONDO PASA!

ELENE

Anónimo dijo...

KAIXO 5.B-ko JONE OLAIZOLA NAIZ!!!
AMORRUA EMAN ZIDAN BATEN GAITIK IRABAZI EZ NUELAKO BAINO MAITANEK ONDO MEREZIA ZUEN.
BENO


AGUR


JONE OLAIZOLA(5.B)

Anónimo dijo...

Iranbazteko ile batera egon nintzen.
Asko gustatu zitzaidan parte hartzea.
Beno:
ZORIONAK MAITANE!!!!!!!!!!!!!!!!!
ONDO MEREZIA ZENEUKAN IRABAZTEA!!!
Agur eta hurrengorarte.

Jon Otegi 5.B