2009/09/07

ANDONI LAREDON




Kaixo lagunok:
Uda honetan gauza asko egin ditut, nire aitonaren eta amonaren herrira joan naiz, han lagunekin futbolean aritu naiz eta UNO kartetan jolasten ikasi dut. Ordu pila bat pasatu dugu jolasean eta nire anaiarekin egun batean bizikletaz mendira joan nintzen eta sute handi batekin topo egin genuen. Suhiltzaileak eta hegazkinak sua itzaltzen ibili ziren egunez eta gauez, zorionez ondo bukatu zen dena.

Gasteizko jaietan oso ondo pasatu nuen lagunekin eta "Zeledon" agurtu genuen. Laredon lorearen jaia ospatzen dute eta karroza guztiak lorez estaltzen dituzte, hemen bi argazki bidaltzen dizkizuet zuek ikusteko.

Beno, laster ikusiko gara. Agur.


Andoni.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Kaixo, lagunak:

Nik ere Laredon egon naiz, eta oso ondo pasa dut!
Espero dut zuk ere ondo pasatu izana, Andoni!

Agur, lagunak!

Maitane 5.A