2009/09/03

ANIA IBIZAN




Kaixo lagunok:

Urte honetan Ibizara joan naiz, nire familiarekin. Oso ondo pasatu dut, ia egun guztietan uretara joaten nintzen bainatzera,bi edo hiru ordu pasatzen nituen igerilekuan edo itxasoan.

Ibizan kala asko daude. Gu egunero kala desberdin batera joaten ginen, gehien gustatu zitzaidana kala Bassa izan zen. Arrain asko ikusi ahal ziren ura oso gardena zelako.

Egun batean “ hippy market “ – era joan ginen , ehuneko bata interesgarria zen bestea ez zitzaidan batere gustatu. Nire ahizpari dena gustatu zitzaion, nire amari berdin, baina nire aitari, niri bezala.

Agur lagunok.

Ania

1 comentario:

Anónimo dijo...

Kaixo, lagunak:

Oso ondo pasatuko zenuen Ibizan, ez Ania?
Niri ere guztatuko litzaidake horruntz joatea!!

Agur, eta faltatzen diren egun hauek, disfrutatu!!!


MAITANE 5.A