2009/09/01

MAITANE EXTREMADURAN






Kaixo, lagunak:

Abuztuaren 6tik, abuztuaren 16ra nire amaren herrian egon naiz, Navas del Madroñon, nire gurasoekin. Han etxe bat daukagu nire amonarena zena.
Herrian bero asko egiten zuen, eta bi arratsaldetan hango igerilekuetara joan ginen beroarengatik.
Nire amak han izeba bat du, eta bere etxeko lorategian katuak eta katakumeak daude, eta asko dibertitu nintzen beraiekin.

Han lagun bat egin nuen. Andrea deitzen zen, eta Madrilekoa zen. Oso majua zen.
Egun batean Caceresera joan nintzen nire gurasoekin hiria bisitatzera. Han nire ama jaio zen. Bakarrik hango argazkiak egin ditut.
Han, Virgen de la montaña mendira igo ginen, eta han goian zegoen eliza ikusi genuen. Caceresen, hango Andrezuria Virgen de la montaña da.
Gero jeitsi eta hiria bisitatzen jarri ginen.

Maitane

No hay comentarios: