2009/08/14

IDOIA COMA-RUGAN





Kaixo!
Ni oporretan Coma-Rugan egon naiz. Han "Parke aventurua" bat zegoen 4 tirolinekin etb...
Oso ondo pasatu nuen egun horretan.
Coma-Rugan ere hondartza zegoen, egunero joaten ginen hondartzara bainu bat hartzera, batzuetan olatu handiak zeuden oso dibertigarriak, baina beste batzuetan, txiki txikiak eta oso gutxi zeuden, aspergarria zen. Gandian ere egon ginen, egun batean kaskabarra egin zuen eta ezin izan genuen hondartzara joan. Hotelean egon ginen goiz osoa asperturik.
Gero Gasteizera bueltatu ginen eta ni Udalekuetara Zuhatzara joan nintzen 10 egun. Oso ondo pasatu nuen.
Gero Gasteizko jaiak hasi ziren. Urtero oso dibertigarriak izaten dira, aurten bezala.
Orain etxeko lanak egin behar ditut.

Agur

ETA ONDO PASA OPORRAK!!


IDOIA

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hori da hori oporrak ondo aprobetxatzea!
Segi azken egun hauetan gozatzen.

Joxe