2009/08/24

UNAI BARTZELONAN




Kaixo lagunak!!!!!!!!
Zer moduz? Ondo espero dut. Ni primeran, gauza pilo egin ditudalako.
Lehenengo Gasteizko jaietan egon nintzen, bertan Andoni, Mikel Ch, Jon eta Unai F-rekin egon nintzen eta oso ondo pasatu genuen. Egun batean, Adramari Zuriaren enparantzan Zeledon ikusten egon ginen, baina baita ere igerilekuetan, suzirietan...

Gero Barcelonara joan nintzen. Han gauza asko ikusi genituen, baina niri gehien gustatu zitzaidana Camp Nou (Barcelonaren futbol zelaia) izan zen. Han "tripletea" zegoen. Zelaia oso handia zen: 98.775 pertsona sartzen zirelako.
Gainera, Joan Gamper torneoa ikustera joan ginen, Barcelona Manchester City-ren aurka jokatzen zuten
. Ze espektakulo, zeinen ondo pasatu genuen nire anaiak eta nik.
Bueno, ondo pasa oporrak eta ikusi arte.

Aio


UNAI P

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Unai Gasteizko jaieki enbidia pixka bat emango zenion Joxeri, baina Bartzelonakoarekin uste dut gehiago.
Gloria

Anónimo dijo...

Bai horixe!
A ze zortea tripletea bertatik bertara ikustea!
Aurten zailagoa izango da horrelakorik egitea, ezta?

Joxe