2009/08/17

BATIRTZE HONDARRIBIAN



Kaixo, zer moduz oporrak?
Ni Hondarribin egon naiz Elene eta Leirerekin. Lagun asko egiteaz gainera oso ondo pasatu dut aste batean. Monitoreak oso majuak ziren eta gauetan lo egiteko gitarra jotzen zuten.
Lehenengo hiru gauetan logelako adiskideak ez zioten inori lo egiten uzten. Beste bi gauetan ondo lo egin genuen. Monitoreak behin baino gehiagotan etorri ziren esateko isiltzeko behingoz, baina ez zuten kasurik egiten. Nere lehen urtea da udalekuetara joaten naizela.

Egun batzuk pasa ondoren Gasteizko jaiak hasi ziren. Ni bakilletara, postuetara eta barraketara joan nintzen. Gasteizko jaietan oso ondo pasatu nuen.

Bi egun falta dira nire urtebetetzea izateko; irrikaz nago. Ia 11 urte ditut, ze ondo!!
Agur eta ondo amaitu oporrak.

BATIRTZE.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

ni ere udalekutan egon naiz baina
ezin izan dut jarri blogean.
Ondo pasa oporrak!

BEÑAT OLANO

Anónimo dijo...

Zu bai ausarta, Batirtze. Nola ausartu zinen zezen plazara jaisten!
Zezenik ez zegoenean izango zen ezta?

Joxe

Anónimo dijo...

ZE AUZARTA BATIRTZE!!!!!!!!!!

Maitane