2009/08/26

OSKAR ASTURIASEN




Kaixo lagunok:
Ni Asturiasen egon naiz, lehendabizi nire aitona, amona, guraso eta anaiarekin. Llanesen egon nintzen uztailaren 1etik 15a arte. Han hondartza asko zeuden eta horietako lautan egon nintzen oso gustora. Funikular baten bidez Asturiaseko mendi handienaren erditik pasa ginen Bulnes herrira heltzeko. Cabralesen ere egon ginen. Han, gazta asko zegoen baina niretzat oso txarra zegoen.
Orain Tunisian nago eta hango argazki bat bidaliko dizuet.
A, ia ahaztu zait, zazpian ezin izango naiz joan
ikastolara, txangotik gaueko hamarretan itzuliko naiz eta. Sentitzen dut, Gloria.
Asturiaseko argazkiak ipini ditut orain.
Beno,agur.


Oskar

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hau bizi da, hau! Lehen Asturiasen, orain Tunisian ... eta ,gainera, ikastolara berandu.
Oso ondo, hartuko nuke niretzat.
Ondo pasau eta gutxi gastau!

Joxe