2009/08/20

LEIREREN OPORRAK


Kaixo lagunak!! Zer moduz oporrak?
Espero dut nireak bezain ondo.
Ez naiz Gasteiztik atera, baina oso ondo pasatzen ari naiz. Ia egunero joaten naiz herrira eta gainera txakurkumeak ditugunez, primeran pasatzen dut ikusten denez argazki honetan.
Herriko jaiak izan dira eta niretzako hoberenetarikoak izan dira eta gainera hurrengo urtean nire arreba egongo da tabernan gauzak ematen eta jaiak antolatzen. Bere urtebetetzea izan da eta 14 urte bete ditu.
Nitaz ez dut asko kontatzeko, bakarrik opor ahaztezinak izaten ari direla eta espero dut hurrengo oporrak hauetan bezain ondo pasatzea.

Ondo pasa eta ikusi arte!!!


Leire

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Nola ez zarela Gasteiztik atera? Eta Idoiak Hondarribiatik bidali zigun argazkian nor agertzen zen ba?
Oso argazki polita bidali diguzu.
Ondo pasa eta ikusi arte.

Joxe

Anónimo dijo...

Barkatu, Hondarribiko argazkia ez da Idoiak bidalitakoa, Batirtzek baizik, baina zu zara hor agertzen dena ezta?

Ondo ibili

Joxe